Reklama w internecie i telewizji

By | 6 października 2016

Spoty reklamowe są formą reklamy realizowaną najczęściej w telewizji, jednak wraz z rozwojem technologi wpłynęła ona również powszechnie na życie internautów. Ta forma reklamy jest bardzo mocno związana z wielkimi korporacjami, głównie dlatego tak się dzieje ponieważ jest ona z reguły bardzo droga dla wydawcy. Koszty reklamy nie zawierają się głównie w koszcie jej nagrania, jednak w konieczności opłacenia jej miejsca na antenie telewizyjnej. Koszt nagrania reklamy jest zadziwiająco niski biorąc pod uwagę fakt że za każdą sekundę na antenie płaci się bardzo duże kwoty.

Ze względu na taką sytuację spoty reklamowe są z reguły bardzo krótkie i zawierają się w kilkunastu do maksymalnie kilkudziesięciu sekund. Jeżeli reklama jest dłuższa to najprawdopodobniej firma, która wypuściła ją musi mieć ogromny kapitał albo po prostu jest ona wypuszczana w czasie mniejszej ilości widzów. Spoty reklamowe wraz z rozwijającą się technologią weszły również w życie internautów sprawiając że przestrzeń internetowa swego czasu została bardzo mocno zaśmiecona przez niechciane reklamy. Najgorszym problemem w fakcie występowania reklam jest nie możliwość ich ominięcia co nie raz potrafi doprowadzić nas do białej gorączki. Ciekawostką jest fakt że to właśnie Polska uplasowała się na pierwszym miejscu pod względem blokowania przez użytkowników niechcianych reklam poprzez takie systemu blokujące zaimplementowane w przeglądarki jak Adblock. Należy pamiętać jednak że dzięki tym reklamom oglądamy najczęściej prezentowane nam treści całkowicie za darmo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *